Pomoc - Jak mogę odblokować usługi po spłacie zaległości?
Usługi odblokujemy w ciągu kilku minut od zaksięgowania Twojej wpłaty.
Aby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją wpłatę, zaloguj się do aplikacji Play24. W zakładce „Płatności” sprawdzisz, czy faktura jest opłacona.
Jeśli zaksięgowaliśmy już Twoją wpłatę, ale usługi nadal są zablokowane, skontaktuj się z nami.
Nie odblokowujemy usług na podstawie dowodów wpłat przesłanych pocztą elektroniczną.
Czas zaksięgowania środków zależy od sposobu, w jaki opłacisz rachunek:
- Cykliczna Karta - płatność będzie widoczna na Twoim koncie natychmiast. Jeśli nie jest zaksięgowana, skontaktuj się ze swoim bankiem
- Płatności Powtarzalne BLIK - płatność będzie widoczna na Twoim koncie natychmiast. Jeśli nie jest zaksięgowana, skontaktuj się ze swoim bankiem
- Zapłać Online - informację o terminie zaksięgowania środków otrzymasz e-mailem
- Polecenie Zapłaty - środki zaksięgujemy w dniu terminu płatności za daną fakturę.