Pomoc - Jak włączyć powiadomienia o wystawieniu faktury?

Swoją bieżącą fakturę oraz szczegółowy wykaz połączeń znajdziesz w aplikacji Play24 w sekcji „Płatności”.

E-awizo – powiadomienie o e-fakturze

Jeśli wyrazisz zgodę na e-fakturę, będziesz co miesiąc otrzymywać e-mail z informacją o dacie wystawienia, numerze faktury, kwocie do zapłaty oraz numerze konta bankowego. E-mail prześlemy na wskazany przez Ciebie adres e-mail do powiadomień o fakturze. Jeśli chcesz go zmienić, możesz to zrobić w aplikacji Play24 lub podczas kontaktu z Obsługa Klienta.

W e-awizo otrzymasz e-fakturę w formie załącznika PDF. E-fakturę możesz też pobrać z Twojego konta Play24 po upływie doby od jej wystawienia. Bezpośrednio z e-awizo możesz opłacić fakturę, której dotyczy powiadomienie, a także ewentualne zaległości względem Play. W e-awizo wysyłamy również e-dokumenty – dokumenty księgowe, takie jak e-duplikat, nota księgowa i inne dowody księgowe.

E-awizo wysyłamy zawsze z adresu awizo@mojefinanseplay.pl. Zawsze sprawdzaj adres nadawcy maila.

Powiadomienia SMS

Na numer podstawowy wysyłamy Ci co miesiąc powiadomienia SMS o wystawieniu nowej faktury. Powiadomienia otrzymasz z nadpisu PLAY FINANSE. SMS zawiera podstawowe informacje niezbędne do opłacenia rachunku.

Jeśli nie chcesz otrzymywać powiadomień – skontaktuj się z nami.


Więcej informacji o e-fakturze przeczytasz tutaj.

Ładowanie