Pomoc - Czym są usługi „Dolicz do Rachunku”?

Możesz kupować treści cyfrowe (np. gry) w sklepach internetowych, a my:

  • uwzględnimy opłatę na fakturze (jeśli masz abonament)
  • rozliczymy ze środków z doładowań (jeśli masz ofertę na kartę).

„Zamów z Play”

To usługa elektroniczna, dzięki której możesz zamawiać treści cyfrowe za pośrednictwem Play np. na Olx, Otomoto, czy Storytel.

Kto może skorzystać?

Usługa jest dostępna dla każdego klienta. 

Jak możesz Zamówić z Play?

Ze strony serwisu zostaniesz przekierowany na stronę płatności. Po wpisaniu numeru telefonu wyślemy Ci SMS-a z PINem, którym potwierdzisz transakcję. Po potwierdzeniu płatności wrócisz na stronę serwisu.

Regulamin usługi „Zamów z Play”

„Zapłać z Play”

To usługa płatnicza, dzięki której możesz płacić w sklepie internetowym bez autoryzacji na stronie Play, np. Google Play, Mircosoft/Xbox Store, App Store.

Kto może skorzystać

Możesz skorzystać z usługi, jeśli masz ofertę na abonament. Kwotę płatności dopiszemy do Twojego rachunku w Virgin Mobile. 

Opłaty za zakupy sprawdzisz na fakturze w sekcji „Opłaty pobrane na rzecz osób trzecich”. Będą one opisane jako Zakup Google, Zakup Microsoft, Zakup iTunes i Zapłać z Play.

Jak możesz Zapłacić z Play?

Zaloguj się do konta na Platformie i ustaw „Zapłać z Play” jako Twoją metodę płatności. Kolejne zakupy będą automatycznie doliczane do Twojego rachunku, bez dodatkowej autoryzacji. Za każdy zakup otrzymasz potwierdzenie mailem.

Regulamin usługi „Zapłać z Play”

Limity i blokady usługi „Dolicz do rachunku”

Możesz ustawić limit wydatków na usługę „Dolicz do rachunku” w przedziale 35 zł - 1300 zł w cyklu rozliczeniowym. Opłaty naliczymy na kolejnej fakturze.

Jeśli masz ofertę na kartę, opłaty za dodatkowe usługi będziemy rozliczać w ramach środków na Twoim koncie.

Sprawdź wysokość swojego limitu w Play24. Wejdź w „Ustawienia”, a następnie w zakładkę „Blokady i limity”. Szczegółowe informacje znajdziesz w artykule.

Możesz zablokować korzystanie z usługi „Dolicz do rachunku” w Play24 lub w rozmowie z konsultantem Obsługi Klienta.

Jak możesz złożyć reklamację?

Reklamacje, które dotyczą działania zakupionych treści, kieruj do Dostawców Treści. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie sklepu.

Jeżeli nie zgadzasz się z naliczeniami za zakupione usługi, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

Jak wyglądają opłaty za usługę „Dolicz do rachunku” na fakturze?

Możesz sprawdzić szczegóły opłat za usługę „Dolicz do rachunku” w Play24. Na fakturze znajdziesz je w sekcji „Rozliczenie konta” i w sekcji „Abonamenty i usługi” dla konkretnego numeru telefonu.

Jeśli korzystasz z oferty na kartę, możesz sprawdzić pobrane opłaty w Play24 w „Historii połączeń” lub w aplikacji Play24 w „Historii aktywności”.


Sprawdź artykuły:

Ładowanie