Pomoc - Czym są usługi „Dolicz do Rachunku”?
Możesz kupować treści cyfrowe (np. gry) w sklepach internetowych, a my:
- uwzględnimy opłatę na fakturze (jeśli masz abonament)
- rozliczymy ze środków z doładowań (jeśli masz ofertę na kartę).
„Zamów z Play”
To usługa elektroniczna, dzięki której możesz zamawiać treści cyfrowe za pośrednictwem Play np. na Olx, Otomoto, czy Storytel.
Kto może skorzystać?
Usługa jest dostępna dla każdego klienta.
Jak możesz Zamówić z Play?
Ze strony serwisu zostaniesz przekierowany na stronę płatności. Po wpisaniu numeru telefonu wyślemy Ci SMS-a z PINem, którym potwierdzisz transakcję. Po potwierdzeniu płatności wrócisz na stronę serwisu.
Regulamin usługi „Zamów z Play”
„Zapłać z Play”
To usługa płatnicza, dzięki której możesz płacić w sklepie internetowym bez autoryzacji na stronie Play, np. Google Play, Mircosoft/Xbox Store, App Store.
Kto może skorzystać
Możesz skorzystać z usługi, jeśli masz ofertę na abonament. Kwotę płatności dopiszemy do Twojego rachunku w Virgin Mobile.
Opłaty za zakupy sprawdzisz na fakturze w sekcji „Opłaty pobrane na rzecz osób trzecich”. Będą one opisane jako Zakup Google, Zakup Microsoft, Zakup iTunes i Zapłać z Play.
Jak możesz Zapłacić z Play?
Zaloguj się do konta na Platformie i ustaw „Zapłać z Play” jako Twoją metodę płatności. Kolejne zakupy będą automatycznie doliczane do Twojego rachunku, bez dodatkowej autoryzacji. Za każdy zakup otrzymasz potwierdzenie mailem.
Regulamin usługi „Zapłać z Play”
Limity i blokady usługi „Dolicz do rachunku”
Możesz ustawić limit wydatków na usługę „Dolicz do rachunku” w przedziale 35 zł - 1300 zł w cyklu rozliczeniowym. Opłaty naliczymy na kolejnej fakturze.
Jeśli masz ofertę na kartę, opłaty za dodatkowe usługi będziemy rozliczać w ramach środków na Twoim koncie.
Sprawdź wysokość swojego limitu w Play24. Wejdź w „Ustawienia”, a następnie w zakładkę „Blokady i limity”. Szczegółowe informacje znajdziesz w artykule.
Możesz zablokować korzystanie z usługi „Dolicz do rachunku” w Play24 lub w rozmowie z konsultantem Obsługi Klienta.
Jak możesz złożyć reklamację?
Reklamacje, które dotyczą działania zakupionych treści, kieruj do Dostawców Treści. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie sklepu.
Jeżeli nie zgadzasz się z naliczeniami za zakupione usługi, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.
Jak wyglądają opłaty za usługę „Dolicz do rachunku” na fakturze?
Możesz sprawdzić szczegóły opłat za usługę „Dolicz do rachunku” w Play24. Na fakturze znajdziesz je w sekcji „Rozliczenie konta” i w sekcji „Abonamenty i usługi” dla konkretnego numeru telefonu.
Jeśli korzystasz z oferty na kartę, możesz sprawdzić pobrane opłaty w Play24 w „Historii połączeń” lub w aplikacji Play24 w „Historii aktywności”.
Sprawdź artykuły: