Pomoc - Metody płatności - Cykliczna Karta

Jest to wygodny i bezpieczny sposób opłacania rachunków za usługi. Faktury, które dostaniesz po włączeniu usługi, będą automatycznie opłacane z Twojej karty płatniczej – kredytowej lub debetowej. Z karty pobierana jest kwota do zapłaty aktualna na dzień terminu płatności.

System podejmie dwie próby obciążenia karty. Jeśli nie ustawisz prawidłowych limitów dla transakcji kartowych lub nie będzie wystarczających środków na karcie, musisz opłacić fakturę samodzielnie inną metodą. 

Wszystkie faktury nieopłacone przez Ciebie przed aktywacją Cyklicznej Karty musisz opłacić w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie pobrana z Twojej karty.

Ile kosztuje usługa?

Aktywacja usługi jest bezpłatna. Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1,99 zł. Opłatę pobiera Autopay S.A. Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie. Na adres email, podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi, otrzymasz potwierdzenie realizacji transakcji.

Kto może skorzystać z usługi?

Z tej metody płatności może korzystać każdy, kto ma kartę kredytową lub debetową – w banku w Polsce lub za granicą. 

Jeśli już korzystasz z Polecenia Zapłaty – nie możesz użyć Cyklicznej Karty. Najpierw odwołaj Polecenie Zapłaty.

Jak możesz włączyć usługę?

Możesz włączyć Cykliczną Kartę podczas opłacania faktury lub niezależnie od płatności. Masz 3 sposoby aktywacji usługi:

  1. Aktywuj w Play24, gdy płacisz za fakturę
    • zaloguj się do Play24 i rozpocznij proces płatności
    • wybierz „Cykliczną Kartę” i zaznacz wymagane zgody
    • teraz możesz już opłacać faktury przez Cykliczną Kartę.
  2. Aktywuj w Play24 niezależnie od płatności za fakturę
    • zaloguj się do Play24. W ustawieniach finansowych wybierz „Zarządzanie kontem”
    • kliknij „Włącz” przy usłudze „Cykliczna Karta”
    • wypełnij dane karty płatniczej. Wówczas zrealizujemy przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł. Potwierdź transakcję kartą
    • uruchomimy usługę Cykliczna Karta na koncie abonenckim. Kwotę 1 zł zwrócimy na Twoje konto. Transakcja weryfikacyjna jest bezpłatna.
  3. Aktywuj podczas rozmowy z konsultantem Obsługi Klienta
    • zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer 799 555 222 (lub *222). Poproś konsultanta o przesłanie e-mailem lub SMSem linku do aktywacji Cyklicznej Karty
    • kliknij w link z e-maila/ SMSa
    • zaznacz wymagane zgody i wypełnij dane karty płatniczej. Gotowe! 

Jak możesz wyłączyć usługę?

  • w Play24 w „Usługach finansowych”
  • poprzez Obsługę Klienta 
  • w dowolnym salonie Play.

Często zadawane pytania


  1. Jak mogę sprawdzić, dla której karty usługa jest aktywna?

    W Play24 przy aktywnej usłudze podane jest 6 pierwszych cyfr numeru karty wraz z datą ważności karty.


  2. Czy mogę zmienić dane po aktywacji usługi?

    Tak. Zawsze możesz zmienić adres e-mail, numer telefonu lub numer aktywnej karty. Dane zmienisz na swoim koncie w Play24.
    Żeby upewnić się, czy zmienione dane są poprawne, wykonamy przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, którą następnie zwrócimy na Twoją kartę. Jeśli transakcja weryfikacyjna zostanie odrzucona – zmiany nie zostaną wprowadzone.
    Cykliczna Karta będzie aktywna na dotychczasowej karcie do momentu zatwierdzenia zmiany karty lub jej dezaktywacji.


  3. Czy mogę zmienić numer karty podczas kontaktu z Obsługą Klienta?

    Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie przekazuj danych karty e-mailem ani telefonicznie. Zmianę możesz wprowadzić samodzielnie w Play24.


  4. Mam aktywną Cykliczną Kartę i środki na koncie, a jednak opłata nie została pobrana. Dlaczego?

    Mogą być dwie przyczyny:

    • karta jest nieważna lub zablokowana – aktywuj nową kartę przez opcję „Zmień" w Play24

    • przekroczysz limit transakcji internetowych – ustal w Twoim banku nowy limit.


  5. Numer rachunku bankowego, na który pobrano kwotę, jest inny niż na fakturze. Czy numer jest prawidłowy?

    Tak, ten numer rachunku jest przeznaczony wyłącznie dla Cyklicznej Karty. Wpłata trafi na prawidłowe konto podane na fakturze.

Ładowanie