Pomoc - Metody płatności - Polecenie Zapłaty

Jest to szybki i bezpieczny sposób opłacania faktur. Po aktywacji usługi poinformujemy bank o wysokości kolejnych faktur. Rachunek bankowy będzie automatycznie obciążany wskazaną przez nas kwotą.

Pieniądze za faktury pobieramy z konta w dniu terminu płatności. Zapewnij środki na rachunku bankowym.

System podejmie trzy próby obciążenia rachunku bankowego. Pierwsza próba odbędzie się w dniu terminu płatności, kolejne próby w odstępnie 1 dnia. Jeśli płatność nie zostanie zrealizowana, skontaktuj się telefonicznie z Obsługą Klienta lub przyjdź do dowolnego salonu Play.

System zawsze pobiera pełną kwotę.

Jeśli masz wątpliwości co do wysokości faktury, odwołaj transakcję wykonaną przez Polecenie Zapłaty. Masz na to:

  • 56 dni kalendarzowych – jeśli jesteś osobą fizyczną,
  • 5 dni roboczych – jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.

Jeśli chcesz zmienić numer rachunku bankowego do Polecenia Zapłaty, wyślij do nas nowy formularz.

Kto może skorzystać z usługi?

Z usługi Polecenie Zapłaty może skorzystać każdy. Nie musisz być właścicielem rachunku bankowego.

Ile kosztuje usługa?

Aktywacja i obsługa Polecenia Zapłaty są bezpłatne, jednak niektóre banki mogą pobierać opłaty. Skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź ewentualne koszty przed włączeniem usługi.

Jak aktywować Polecenie Zapłaty?

  1. Pobierz formularz Zgody na obciążanie rachunku z Play24.
    Dokument możesz również uzyskać w dowolnym salonie Play albo po kontakcie z Obsługą Klienta. Konsultant prześle Ci plik w formie PDF na e-mail.
  2. Wypełnij formularz zgodnie ze wzorem.
  3. Przekaż oryginał dokumentu do Obsługi Klienta:
    • zanieś do dowolnego salonu Play lub
    • wyślij na adres: 
      P4 Sp. z o.o.
      Skrytka pocztowa 43
      02-671 Warszawa
      z dopiskiem „Polecenie Zapłaty”.
  4. Możesz też uruchomić Polecenie Zapłaty w swoim banku.
    Skorzystaj z systemu bankowości elektronicznej lub zamów usługę przez infolinię banku.

Jak możesz sprawdzić, czy Polecenie Zapłaty jest aktywne?

Po uruchomieniu Polecenia Zapłaty wyślemy do Ciebie SMS. Aktualny status usługi możesz sprawdzić:

  • w Play24 na stronie „Usługi” w zakładce „Usługi finansowe”
  • na fakturze, jeśli w pozycji „Forma płatności” jest zapis „Polecenie Zapłaty”.

Wszystkie faktury wystawione przed uruchomieniem usługi musisz opłacić w inny sposób.

Ładowanie