Pomoc - Metody płatności - Polecenie Zapłaty
Jest to szybki i bezpieczny sposób opłacania faktur. Po aktywacji usługi poinformujemy bank o wysokości kolejnych faktur. Rachunek bankowy będzie automatycznie obciążany wskazaną przez nas kwotą.
Pieniądze za faktury pobieramy z konta w dniu terminu płatności. Zapewnij środki na rachunku bankowym.
System podejmie trzy próby obciążenia rachunku bankowego. Pierwsza próba odbędzie się w dniu terminu płatności, kolejne próby w odstępnie 1 dnia. Jeśli płatność nie zostanie zrealizowana, skontaktuj się telefonicznie z Obsługą Klienta lub przyjdź do dowolnego salonu Play.
System zawsze pobiera pełną kwotę.
Jeśli masz wątpliwości co do wysokości faktury, odwołaj transakcję wykonaną przez Polecenie Zapłaty. Masz na to:
- 56 dni kalendarzowych – jeśli jesteś osobą fizyczną,
- 5 dni roboczych – jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.
Jeśli chcesz zmienić numer rachunku bankowego do Polecenia Zapłaty, wyślij do nas nowy formularz.
Kto może skorzystać z usługi?
Z usługi Polecenie Zapłaty może skorzystać każdy. Nie musisz być właścicielem rachunku bankowego.
Ile kosztuje usługa?
Aktywacja i obsługa Polecenia Zapłaty są bezpłatne, jednak niektóre banki mogą pobierać opłaty. Skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź ewentualne koszty przed włączeniem usługi.
Jak aktywować Polecenie Zapłaty?
- Pobierz formularz Zgody na obciążanie rachunku z Play24.
Dokument możesz również uzyskać w dowolnym salonie Play albo po kontakcie z Obsługą Klienta. Konsultant prześle Ci plik w formie PDF na e-mail. - Wypełnij formularz zgodnie ze wzorem.
- Przekaż oryginał dokumentu do Obsługi Klienta:
- zanieś do dowolnego salonu Play lub
- wyślij na adres:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 43
02-671 Warszawa
z dopiskiem „Polecenie Zapłaty”.
- Możesz też uruchomić Polecenie Zapłaty w swoim banku.
Skorzystaj z systemu bankowości elektronicznej lub zamów usługę przez infolinię banku.
Jak możesz sprawdzić, czy Polecenie Zapłaty jest aktywne?
Po uruchomieniu Polecenia Zapłaty wyślemy do Ciebie SMS. Aktualny status usługi możesz sprawdzić:
- w Play24 na stronie „Usługi” w zakładce „Usługi finansowe”
- na fakturze, jeśli w pozycji „Forma płatności” jest zapis „Polecenie Zapłaty”.
Wszystkie faktury wystawione przed uruchomieniem usługi musisz opłacić w inny sposób.