Pomoc - Faktura i okres rozliczeniowy po konsolidacji
Nowe konto
Dla numerów, które dołączasz do konta, naliczymy:
- częściową opłatę abonamentową – od dnia dołączenia numeru do końca pierwszego okresu rozliczeniowego
- pełną opłatę abonamentową za kolejny okres rozliczeniowy.
Naliczymy też opłaty za pozostałe numery na tym koncie.
Poprzednie konto
Wystawimy korektę abonamentu za okres od przeniesienia numeru na konto docelowe do końca okresu rozliczeniowego.
Jeśli w poprzednim okresie rozliczeniowym:
- nie skorzystałeś/aś z usług płatnych poza abonamentem – nie wystawimy już kolejnej faktury
- skorzystałeś/aś z usług płatnych poza abonamentem – wystawimy za nie fakturę.
Okres rozliczeniowy
Będzie taki sam, jak na koncie, do którego dołączasz pozostałe numery.
Początek okresu rozliczeniowego dla Twojego konta sprawdzisz w aplikacji Play24 w zakładce „Szczegóły umowy”.