Pomoc - Jak wyświetlić, zmienić lub anulować subskrypcję w sklepie App Store?
Aby wyświetlić, zmienić lub anulować subskrypcje w sklepie App Store:
- Wybierz na iPhone, iPad lub iPod touch „Ustawienia” > [Twoje imię i nazwisko] > „iTunes Store i App Store”.
- Kliknij swój identyfikator Apple ID.
Znajdziesz go u góry ekranu. - Następnie wybierz opcję „Pokaż Apple ID”.
Może być konieczne zalogowanie się za pomocą konta Apple ID. - Przewiń do opcji „Subskrypcje” i kliknij ją.
Wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
Jeśli nie widzisz danej subskrypcji na liście, a Twoje konto jest nadal obciążane opłatami, może to oznaczać, że rozliczaniem zajmuje się firma inna niż Apple. Dowiedz się, co zrobić, jeśli nadal nie możesz wyświetlić swojej subskrypcji.
Możesz wybrać inną ofertę subskrypcji lub opcję „Anuluj subskrypcję”. Jeśli anulujesz subskrypcję, zostanie ona wyłączona po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.
Sprawdź również, jak wyświetlić, zmienić lub anulować subskrypcje:
- na urządzeniu Apple TV
- na komputerze Mac lub PC.
Pamiętaj - samo odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.