Pomoc - Przepisanie numeru po zgonie
Możesz zachować numer zmarłego klienta. W zależności od rodzaju usługi sprawdź, jakich dokumentów potrzebujemy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski.
Oferta na kartę
Jeśli jesteś klientem Virgin Mobile, przygotuj odpis aktu zgonu użytkownika oraz swoje dane - imię i nazwisko wraz z numerem PESEL. Dokumenty i dane przekaż w salonie Play lub mailowo.
Jeśli nie jesteś klientem Virgin Mobile, konieczna będzie wizyta w salonie. Zabierz ze sobą odpis aktu zgonu użytkownika oraz dowód osobisty.
Oferta na abonament
Jeśli jesteś klientem Virgin Mobile, przygotuj odpis aktu zgonu klienta oraz jeden z dokumentów z listy:
- postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku
- poświadczenie dziedziczenia przez notariusza
- postanowienie o dziale spadku
- akt notarialny o dziale spadku.
Jeżeli w postanowieniu o stwierdzeniu nabycia spadku bądź notarialnym poświadczeniu dziedziczenia wskazanych jest kilku spadkobierców, dodatkowo będziemy potrzebowali oświadczenia pozostałych spadkobierców, którzy wyrażają zgodę na przejęcie numeru. Dokumenty przekaż w salonie Play lub mailowo.
Jeśli nie jesteś klientem Virgin Mobile, konieczna będzie wizyta w salonie. Zabierz ze sobą odpis aktu zgonu klienta, dokument z listy powyżej oraz dowód osobisty.
W przypadku oferty na abonament, po otrzymaniu od Ciebie dokumentów, skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy Cię o dalszych krokach.