Pomoc - Jak anulować subskrypcję w sklepie Microsoft Store?
Możesz anulować subskrypcję i otrzymać zwrot kosztów w ciągu 30 dni od daty zakupu lub w ciągu 30 dni od pierwszego zakupu w subskrypcji odnawialnej.
Instrukcja jest taka sama dla wszystkich pełnych i próbnych subskrypcji Microsoft, w tym Xbox Live i Office 365:
- Zaloguj się na swoje konto Microsoft.
- Kliknij „Usługi i subskrypcje”.
Znajdź subskrypcję, którą chcesz anulować. - Wybierz „Płatności i rozliczenia”, a następnie „Anuluj”.
Jeśli nie widzisz subskrypcji, upewnij się, czy użytkownik jest zalogowany do prawidłowego konta Microsoft dla danej subskrypcji. - Wybierz „Potwierdź anulowanie”.
Na adres email otrzymasz wiadomość potwierdzeniem.
Jeżeli masz wątpliwości, zapoznaj się z instrukcją jak anulować cykliczną subskrypcję Microsoft.
Informacje, jak anulować lub wyłączyć cykliczne rozliczenie subskrypcji Microsoft, znajdziesz na stronie.
Pamiętaj - odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.