Pomoc - Jak mogę zgłosić kradzież/zagubienie karty SIM?
Jeśli stracisz kartę SIM, jak najszybciej skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Wówczas zablokujemy Twoją kartę SIM, aby osoby nieuprawnione nie mogły z niej korzystać.
Do czasu zgłoszenia kradzieży odpowiadasz za wszystkie aktywności, które zostaną wykonane przy użyciu Twojej karty SIM.
Gdy zlecisz blokadę karty SIM, koniecznie wyrób jej duplikat w salonie Play. Wtedy automatycznie przywrócimy Ci możliwość korzystania z usług.
Samo zlecenie wymiany karty SIM (bez wcześniejszej blokady) nie jest wystarczające. Proces wymiany jest opóźniony, co oznacza, że osoba nieuprawniona nadal może korzystać z Twojej karty SIM.
Blokada karty SIM pozwala na dalsze korzystanie z urządzenia. Aby całkowicie zablokować korzystanie z karty SIM i urządzenia, załóż blokadę IMEI.